Oldal kiválasztása

Marketingkommunikáció – Stratégia, új média, fogyasztói részvétel

Szerző(k): Horváth Dóra | Bauer András

Eredeti ár: 6400 Ft

“(…) A klasszikus marketingkommunikáció területén alkalmazott eszközök -a technológia és az érintett közönségek hozzáállása alapján- ma szorosan kapcsolódnak ...egymáshoz, átfedik egymást, nem tisztán és elkülönülten jelennek meg. A vállalati kommunikáció minden egyes megnyilvánulása egyre kevésbé kontrollálható. Könyvünk célja, hogy bemutassa a ma vállalati, üzleti, főként piaci célú kommunikáció alapvető fogalmait, tervezési elveit, alanyait és egységeit, eszközeit és új tendenciáit, kapcsolódva a klasszikus marketingkommunikációs megközelítéshez, ugyanakkor kiegészítve a ma már megkerülhetetlen olyan új tendenciákkal,, mint a digitalizáció, a vállalati kontroll hiánya és a részvétel jelensége.
A könyv tartalmazza a klasszikus marketingkommunikációs mix eszköztárát, de ezen túl bemutatja az olyan új területeket, mint az önálló életre kelő kommunikációs üzenet, a “buzz vagy digitális szóbeszéd fogalmát”, az önkéntesen alkotott kommunikációs üzeneteket, csatornákat, a régi és új kommunikációs megoldásokat összekötő digitalizált kommunikációt és médiát, a hatékony személyközi kommunikáció eszközeit. (…)” (részlet a Bevezetésből)

Készleten

Vásárold meg ezt a könyvet és 6 pontot gyűjthetsz vele!
Cikkszám: 0963059342 Kategóriák: ,

További információk

További információk

Író

Horváth Dóra, Bauer András

Kiadó

Akadémiai

ISBN

9789630593427

Bevásárlókosár0
Nincs termék a kosaradban!
Vásárlás folytatása
0