Marketingkommunikáció – Stratégia, új média, fogyasztói részvétel
Szerző(k): Horváth Dóra | Bauer András
Eredeti ár: 6400 Ft
“(…) A klasszikus marketingkommunikáció területén alkalmazott eszközök -a technológia és az érintett közönségek hozzáállása alapján- ma szorosan kapcsolódnak ...egymáshoz, átfedik egymást, nem tisztán és elkülönülten jelennek meg. A vállalati kommunikáció minden egyes megnyilvánulása egyre kevésbé kontrollálható. Könyvünk célja, hogy bemutassa a ma vállalati, üzleti, főként piaci célú kommunikáció alapvető fogalmait, tervezési elveit, alanyait és egységeit, eszközeit és új tendenciáit, kapcsolódva a klasszikus marketingkommunikációs megközelítéshez, ugyanakkor kiegészítve a ma már megkerülhetetlen olyan új tendenciákkal,, mint a digitalizáció, a vállalati kontroll hiánya és a részvétel jelensége.A könyv tartalmazza a klasszikus marketingkommunikációs mix eszköztárát, de ezen túl bemutatja az olyan új területeket, mint az önálló életre kelő kommunikációs üzenet, a “buzz vagy digitális szóbeszéd fogalmát”, az önkéntesen alkotott kommunikációs üzeneteket, csatornákat, a régi és új kommunikációs megoldásokat összekötő digitalizált kommunikációt és médiát, a hatékony személyközi kommunikáció eszközeit. (…)” (részlet a Bevezetésből)
Készleten
További információk
További információk
Író | Horváth Dóra, Bauer András |
---|---|
Kiadó | Akadémiai |
ISBN | 9789630593427 |