Oldal kiválasztása
10%

Marketingkutatás 4.0

Szerző(k): Szűcs Krisztián | Németh Péter | Lázár Erika

Eredeti ár: Original price was: 8200 Ft.Current price is: 7380 Ft.

„Kedves marketinges kolléga! Soha ne becsüld alá a fogyasztód, ügyfeled, soha ne próbáld leegyszerűsíteni a gondolkodását! Járj nyitott szemmel, mé...rj, értsd meg az értékrendjét, szempontjait, döntéseit! Kizárólag szakszerűen kutass − ennek feltételeként légy tisztában a módszertani lehetőségeiddel! Egy rosszul megválasztott kutatási design többet árt, mint használ − hiába tűnhet az eredmény megnyugtatónak és elfogadhatónak a menedzsment számára. A marketing a fogyasztó viselkedésének vizsgálatával kezdődik, és a siker kizárólag a fogyasztó véleményének vizsgálatát követően értékelhető valódinak. A Marketingkutatás 4.0 könyv segítségével biztos és aktuális tudás birtokába kerülhetsz a fentiekhez.” Kovács Balázs, Ipsos, Marketing Communications „Sokéves piackutatói gyakorlatom egyik legfőbb tanulsága, hogy a kutatás sikerében nem elhanyagolható tényező a megbízó felkészültsége. Mondhatjuk, hogy a piackutatás vevőjének elégedettsége megköveteli a vevő edukációját. A Pécsi Tudományegyetem oktatóinak műve ehhez nyújt támogatást. Legnagyobb erőssége, hogy bemutatja a kutatási technológia fejlődésének legújabb eredményeit is. A téma oktatói számára rendkívüli és régen várt segítség.” Veres Zoltán, Pannon Egyetem, egyetemi tanár

Készleten

Vásárold meg ezt a könyvet és 7 pontot gyűjthetsz vele!

További információk

További információk

Író

Szűcs Krisztián, Németh Péter, Lázár Erika

Kiadó

Akadémiai Kiadó

Oldalszám

192

Borítás

kartonált

Kiadás éve

2023

ISBN

9789634548539

Bevásárlókosár0
Nincs termék a kosaradban!
Vásárlás folytatása
0